'Synes godt om' og del indlægget, hvis du fandt det brugbart.

Der er sikkert mange, som skal i gang med at smide lidt fedt forud for sommeren 2015, inklusive mig selv. Hvordan minimerer man sulten under et vægttab? Her får du nogle gode råd.

Hvis man konstant er sulten under et vægttabsforløb, er det blot et spørgsmål om tid, før man bukker under. Når det er sagt, er sult uundgåeligt, da kroppen i et kalorieunderskud (den altafgørende faktor for et vægttab) får færre kalorier, end den har brug for. Derfor har jeg også skrevet “minimere sulten” i stedet for “undgå sulten” i overskriften, da det er umuligt helt at undgå den. Indsé det. Jeg begyndte mit eget vægttabsforløb i starten af denne uge, og ja, jeg har allerede mærket sulten på min egen krop. Jeg spiser 800 kalorier færre dagligt, end jeg har gjort i månedsvis, så selvfølgelig er jeg mere sulten, end jeg plejer. Men der er heldigvis råd for at minimere den!

Jeg tæller ikke selv kalorier, men følger i stedet den skabelon, som jeg har skrevet om her. Hvis du følger den skabelon, kommer du automatisk til at følge de råd, jeg kommer med i dette indlæg. Scroll ned ad siden, til du finder tallene fra 1-7, og læs så rådene fra ende til anden.

'Synes godt om' og del indlægget, hvis du fandt det brugbart.